Новини

Пишемо тільки важливі новини мережі коворкінгів Kabimed та сферу медицини

Як незалежному лікарю знайти пацієнтів

Як незалежному лікарю знайти пацієнтів
Ділимося порадами Віолетти Лійки засновниці медичної студії Dr. Liyka про те, як незалежному лікарю знайти перших пацієнтів. Три роки тому вона наважилася відкрити приватну медичну практику та змінила своє життя. 


Так чи інакше, на початку свого «вільного шляху» кожен лікар чи лікарка зіштовхується із питанням пошуку пацієнтів. Тут важливо розуміти, що цей процес повинен починатися ще до підписання договору із НСЗУ чи офіційного відкриття клініки/кабінету. Оптимально — за 4-6 місяців до отримання ліцензії та початку роботи.


Створення персонального бренду лікаря чи лікарки

Створення особистого бренду — чудовий спосіб заявити про себе світу. Зареєструйте сторінку в фейсбук, інстаграм або навіть TikTok й розпочніть розповідати про себе та свою діяльність.

Це можуть бути не лише медичні поради, а й розповідь про вас, як фахівця та людину. Дописи про шлях від найманого працівника до приватного підприємця також будуть цікаві людям. Будні лікарів, смішні ситуації, історії пошуку діагнозів й навіть рекомендації або розбір фільмів та серіалів про медиків. Людям цікава перш за все людина, її думка та життя.

В інтернеті багато курсів та інструкцій зі створення персональної сторінки, навіть безкоштовних. Вивчіть інформацію та стартуйте, а пізніше ми підготуємо для вас приклади успішних сторінок лікарів окремим дописом для натхнення та ідей.

Електронні форми для збору контактів пацієнтів

Зробіть декілька окремих дописів на своїх сторінках про те, що у вас ще є «вільні місця»  для підписання декларацій й запросіть людей залишити дані – вік, стать, район та контакти для зв’язку. Не забувайте в кінці форми взяти згоду на обробку персональних даних й зробіть цей пункт обов’язковим. Зручним інструментом для такої анкети на перший час можуть бути Гугл Форми.

Офлайн-маркетинг

Віолетта розповіла, що на старті своєї приватної діяльності використовувала доступні офлайн методи просування – відвідувала різні збори у своєму районі, розміщувала оголошення та залишала візитівки.

Достатньо обійти будинки та локації в радіусі 1-2 кілометрів від вашого майбутнього місця роботи та подивитись, де можна розмістити інформацію, де ви бачите рекламу. В нових будівлях дошки оголошень часто є біля ліфтів або безпосередньо в них. За декілька тисяч грн можна охопити доволі велику кількість людей. На кожній дошці як правило є контакти оператора реклами.

Перепідписання декларацій із пацієнтами з попереднього місця роботи

Повідомте ваших пацієнтів заздалегідь через будь-які канали комунікації: вебсайт клініки чи лікарні, особисту сторінку тощо, поговоріть про це під час консультації. Трапляється, що пацієнти не хочуть переходити на інше місце консультацій. Не засмучуйтесь, адже така позиція може мати об’єктивні причини. В новому районі у вас обов’язково будуть нові пацієнти, адже справжній профі ніколи не залишиться без роботи!

Бажаєте почати лікарську практику разом з Kabimed?

Ставайте частиною спільноти українських лікарів, а ми подбаємо щоб пацієнти про вас дізнались.

Партнери