Новини

Пишемо тільки важливі новини мережі коворкінгів Kabimed та сферу медицини

Як незалежному лікарю просувати свій бренд: поради Віолетти Лійки

Як незалежному лікарю просувати свій бренд: поради Віолетти Лійки

Як незалежному лікарю просувати себе — поради від лікарки-підприємиці Dr.Liyka

Безумовно, часто пацієнти обирають лікаря за рекомендаціями друзів та рідних. Та все ж ні для кого не секрет, що сьогодні пацієнти шукають лікарів у соціальних та пошукових мережах. Тож лікарям приватної практики важливо дбати не лише про відгуки своїх пацієнтів — тобто про так званий «маркетинг із вуст в уста», а й про свою присутність в онлайні, зокрема — соціальних мережах. Оскільки лікарі, які ведуть приватну практику, безпосередньо зацікавлені в стабільному потоці пацієнтів та їхній лояльності — важливо об’єднати всі активності під «парасолькою» особистого бренду.


Особистий бренд — це репутація спеціаліста, імідж, що складається із професійних та медійних характеристик. Особистий бренд є тим образом, який сформувався щодо вас. І важливо, формувати його свідомо та сприятливо для себе. Потужний особистий бренд підвищує довіру до спеціаліста, а також вартість, яку люди готові платити за його або її послуги.


Ділимося порадами Віолетти Лійки для лікарів щодо промо себе та своїх послуг: 


Важливо подбати про привабливий візуальний стиль

«По одежі стрічають, а по уму випроводжають». Бренд завжди починається з впізнаваного стилю. Подбайте про візуальні атрибути, які будуть асоціюватися саме з вами та передавати вашу індивідуальність. Це шрифти, кольорова гама, дизайн візитівок, фото для профілю в соціальних мережах, медичній електронній системі тощо. На цьому Віолетта радить не економити, адже впізнаваний візуальний стиль — це частина вашого особистого бренду.


Розвивайте експертний блог


Віолетта радить починати розвиток особистого бренду з ведення експертного блогу в соціальних мережах.

  • Демонструйте свою експертність, відповідайте на поширені питання, діліться порадами. Це допоможе пацієнтам познайомитися з вами, вашими підходами лікування та цінностями. Може здатися, що всі теми вже розписані, але це хибна думка. Вам точно є, що сказати.
  • У соціальних мережах важливо ділитися не лише професійними порадами, а й своїми інтересами та вподобаннями. Людям цікаво бачити, як проводять час інші.
  • Якщо ви запитаєте, що є запорукою успіху у веденні соцмереж, то відповідь — регулярність. Створіть графік та приблизний контент-план, за яким ви будете публікувати дописи та намагайтеся дотримуватися його.
  • Записуйте сторіз про ситуації з життя та роботи, відповідайте на питання пацієнтів, діліться порадами та цікавими дописами.

Залучайте пацієнтів через живе спілкування

Звісно, пандемія вносить корективи, але зустрічі на свіжому повітрі, наприклад, із батьками майбутніх пацієнтів — хороша можливість розповісти про себе та послуги, які ви надаєте.

Робіть колаборації з іншими лікарями та медичними спільнотами

Взаємне просування допомагає вийти на нову для вас аудиторію. А спільні рубрики чи прямі ефіри — підвищують довіру до вашої комунікації, адже вона лунає від кількох фахівців.

Головне — не соромтеся говорити про себе. Тренд на особистий бренд — хороша можливість знайти нових клієнтів, підвищити свій професійний рівень та дохід.

Бажаєте почати лікарську практику разом з Kabimed?

Ставайте частиною спільноти українських лікарів, а ми подбаємо щоб пацієнти про вас дізнались.

Партнери