Новини

Пишемо тільки важливі новини мережі коворкінгів Kabimed та сферу медицини

Як лікарю створити успішний блог

Соціальні мережі лікаря — це не про скріни аналізів у дірект та «діагностування» хвороб у коментарях. Це про експертність, популярність та додатковий дохід.

Що потрібно, аби побудувати успішний блог

  • Визначитися з позиціонуванням. Хто ви, у чому ваша експертиза, сильні сторони та яку цінність ви можете давати своїй аудиторії. Ви хочете бути педіатром, чиї пости заспокоюють батьків? Або ж гінекологом, який розвіює міфи довкола жіночого здоров'я, вагітності та пологів? Чи, можливо, ви популяризатор доказової медицини? На це питання потрібно відповісти собі, аби побудувати структурований та унікальний блог.
  • З'ясувати, хто ваша аудиторія — як поточна, так і бажана. Це важливо розуміти, аби щоразу пишучи пост чи проводячи прямий ефір, ви пам'ятали, до кого говорите. Це допоможе обирати теми, формати і навіть стиль, у якому ви спілкуєтеся в блозі.
  • Знаючи відповіді на попередні питання, створювати корисний контент для вашої аудиторії. Пишіть про те, що вас питають на прийомі, з чим звертаються на консультацію — ваша аудиторія сама підкаже вам. Говоріть із вашою аудиторією. 
  • Оптимально — створити контент-план, аби написання постів щоразу не викликало творчу кризу. План постів, а також окремий файл з ідеями значно спростять вашу роботу над блогом.   
  • З часом у вас вималюються рубрики постів — їх має сенс виділяти та чітко позначати, наприклад хештегами або написами на картинці. Так вашим читачам буде простіше орієнтуватися на сторінці. Загалом варто продумати навігацію читача в блозі та зробити її максимально інтуїтивно зрозумілою (для цього, наприклад, в інстаграмі можна створити каталог — тематичну добірку постів). Окремо радимо звернути увагу на збережні історії — винесіть у них найважливішу інформацію, а також ту, яку найчастіше питають (графік роботи, послуги, які ви надаєте, відповіді на поширені питання). 
  • Підкреслюйте цінність вашого контенту і блогу загалом. Повірте, вас читають не лише пацієнти, а й майбутні партнери та рекламодавці. Між корисним контентом також варто не забувати нагадувати про можливість отримати консультацію, записатися на прийом. 
  • Зважайте на візуальну складову. Незалежно від соціальної мережі, картинки мають значення. Тож радимо подбати про професійну фотосесію, аби мати фото для блогу, а також визначитися зі стилістикою (для цього існують безкоштовні сервіси, як от Canva). Головне — відобразити власну індивідуальність і тут та не зливатися з колегами. Не забувайте, що в медичному блозі теж можна жартувати. 


Більше про те, як лікарю розвивати професійний блог та як його монетизувати — розповість лікарка-блогерка Наталія Лелюх під час Курсу незалежних лікарів

Реєстрація триває. До зустрічі 13 листопада онлайн! 

Бажаєте почати лікарську практику разом з Kabimed?

Ставайте частиною спільноти українських лікарів, а ми подбаємо щоб пацієнти про вас дізнались.

Партнери