Сформулювати власне позиціонування. Хто ви є, яка ваша спеціалізація та ключові професійні переваги.
Формувати свою експертність, наприклад через співпрацю з медіа. Потужна експертна сторінка в соціальних мережах та проактивна позиція в спілкуванні з журналістами гарантують вам присутність у медіа, а відтак — більшу впізнаваність. Не варто коментувати в медіа всі медичні питання, важливо обрати свої теми та стати експертом з них.
Бути там, де ваша аудиторія. Важливо використовувати ті майданчики, якими користуються ваші поточні пацієнти та потенційна цільова аудиторія. Наприклад, якщо ви педіатр чи косметолог — варто йти в Instagram, адже ваші клієнти там.
Говорити про те, що цікавить вашу аудиторію. Дослідіть, які теми турбують ваших пацієнтів, наприклад, почитайте, про що питають на форумах. Пригадайте, які питання найчастіше ставлять вам під час прийому або з чим телефонують у паніці.
Дбати про відгуки та рекомендації. Сарафанне радіо дуже важливий канал для формування потоку пацієнтів та репутації.