Новини

Пишемо тільки важливі новини мережі коворкінгів Kabimed та сферу медицини

Навіщо лікарю особистий бренд

Незалежно від того, чи плануєте ви розпочинати приватну лікарську практику, у 2021 році лікарю потрібен персональний бренд. От що він дає:

  •  Забезпечує потік пацієнтів 
  • Підвищує вартість консультації 
  • Приносить додаткові джерела доходу: рекламні прояви, співпраця з брендами, участь у заходах та можливість створювати власні продукти (курси, книжки)
  • Робить вас незалежним від роботодавця 
  • Дає змогу впливати на поведінку людей та популяризувати важливі для вас цінності 
  • Підвищує довіру та лояльність пацієнтів


Як будувати персональний бренд — поради від Kabimed, Дарини Дмитрієвської та Олени Луцької, спікерок Курсу незалежного лікаря


  • Сформулювати власне позиціонування. Хто ви є, яка ваша спеціалізація та ключові професійні переваги.
  • Формувати свою експертність, наприклад через співпрацю з медіа. Потужна експертна сторінка в соціальних мережах та проактивна позиція в спілкуванні з журналістами гарантують вам присутність у медіа, а відтак — більшу впізнаваність. Не варто коментувати в медіа всі медичні питання, важливо обрати свої теми та стати експертом з них.
  • Бути там, де ваша аудиторія. Важливо використовувати ті майданчики, якими користуються ваші поточні пацієнти та потенційна цільова аудиторія. Наприклад, якщо ви педіатр чи косметолог — варто йти в Instagram, адже ваші клієнти там.
  • Говорити про те, що цікавить вашу аудиторію. Дослідіть, які теми турбують ваших пацієнтів, наприклад, почитайте, про що питають на форумах. Пригадайте, які питання найчастіше ставлять вам під час прийому або з чим телефонують у паніці.
  • Дбати про відгуки та рекомендації. Сарафанне радіо дуже важливий канал для формування потоку пацієнтів та репутації.

Бажаєте почати лікарську практику разом з Kabimed?

Ставайте частиною спільноти українських лікарів, а ми подбаємо щоб пацієнти про вас дізнались.

Партнери