Новини

Пишемо тільки важливі новини мережі коворкінгів Kabimed та сферу медицини

Сервіс у приватній медичній практиці

Сервіс дуже важливий для успіху приватної практики лікаря, і от чому:

  • Сервіс зменшує витрати на рекламу
  • Сервіс підвищує лояльність клієнтів 
  • Сервіс робить клієнтів «вашими» на значно довший час 
  • Сервіс гарантує вам «сарафанне радіо»
  • Сервіс — це конкурентна перевага, на жаль чи на щастя. Хорошим сервісом можна вирізнятися серед колег.

Як лікарю побудувати сервіс у своїй приватній практиці, ми розповімо вже в наступних матеріалах, та вже зараз пропонуємо вам подумати над тим, що ви можете запропонувати своїм клієнтам, зокрема:

  • У чому ваша конкурентна відмінність від колег?
  • Які немедичні переваги ви можете запропонувати своїм клієнтам?
  • Як ви можете покращити їхній досвід отримання медичних послуг? 

Радимо почати з брейншторму — випишіть всі ідеї, які спадуть на думку, а тоді оберіть із них ті, які реально втілити в життя. От побачите, сервіс, який забезпечує вам клієнта на все життя, не коштує майже нічого, часто — взагалі нічого. 

Наостанок порекомендуємо книжку Джека Мітчелла «Обійміть своїх клієнтів» — у ній ви знайдете поради про те, я побудувати з клієнтами довготривалі стосунки.

Бажаєте почати лікарську практику разом з Kabimed?

Ставайте частиною спільноти українських лікарів, а ми подбаємо щоб пацієнти про вас дізнались.

Партнери