Сервіс у приватній медичній практиці
Сервіс дуже важливий для успіху приватної практики лікаря, і от чому:
- Сервіс зменшує витрати на рекламу
- Сервіс підвищує лояльність клієнтів
- Сервіс робить клієнтів «вашими» на значно довший час
- Сервіс гарантує вам «сарафанне радіо»
- Сервіс — це конкурентна перевага, на жаль чи на щастя. Хорошим сервісом можна вирізнятися серед колег.
Як лікарю побудувати сервіс у своїй приватній практиці, ми розповімо вже в наступних матеріалах, та вже зараз пропонуємо вам подумати над тим, що ви можете запропонувати своїм клієнтам, зокрема:
- У чому ваша конкурентна відмінність від колег?
- Які немедичні переваги ви можете запропонувати своїм клієнтам?
- Як ви можете покращити їхній досвід отримання медичних послуг?
Радимо почати з брейншторму — випишіть всі ідеї, які спадуть на думку, а тоді оберіть із них ті, які реально втілити в життя. От побачите, сервіс, який забезпечує вам клієнта на все життя, не коштує майже нічого, часто — взагалі нічого.
Наостанок порекомендуємо книжку Джека Мітчелла «Обійміть своїх клієнтів» — у ній ви знайдете поради про те, я побудувати з клієнтами довготривалі стосунки.